Servicii oferite

Pentru a solicita o ofertă personalizată, vă rugăm folosiți formularul de CONTACT.

Avantajele externalizării a serviciilor contabile:

  1. Clientul beneficiază de experiența prestatorului din punct de vedere al:
    • Relațiilor cu autoritățile și organele de control financiar-fiscal
    • Identificarea punctelor forte/slabe ale companiei, în încercarea de a maximiza profitul
  2. Responsabilitatea se transferă la prestator:
    • Despăgubiri în cazul unor erori prin asigurarea de risc profesional
    • Respectarea termenelor de depunere sunt în grija prestatorului
  3. Reducerea costurilor datorită:
    • Eliminării cheltuielilor salariale și a impozitelor/contribuțiilor aferente personalului pentru contabilitate
    • Reducerea cheltuielilor cu spațiu, mobilier și calculatoare
    • Reducerea cheltuielilor cu deplasările la autorități
    • Minimizarea riscului de a primi amenzi și penalități survenite din lipsă de experiență
    • Eliminarea costurilor cu programele de contabilitate

Prin colaboratorii noștri asigurăm servicii și consultanță juridică, înființare firmă, design web/logo, traduceri și nu numai.

Vă propunem următoarele servicii în trei limbi - română, maghiară și engleză - în funcție de necesitățile Dvs.:

  • Contabilitatea registrului de casă
  • Contabilitatea notelor de intrare-receptie (NIR-uri)
  • Întocmirea deconturilor de cheltuieli
  • Întocmirea de dispoziții de plată/încasare către casierie
  • Completarea de ordine de plată, foi de vărsământ
  • Înregistrarea documentelor primare in conformitate cu normele legale în vigoare și principiile contabilității
  • Evidența și analiza clienților/furnizorilor
  • Evidența mijloacelor fixe, calculul amortizării
  • Calcularea impozitelor de plată și prezentarea unor soluții pentru minimizarea acestora în limita legislației
  • Stabilirea obligațiilor de plată lunare/trimestriale la bugetul de stat și la cel de asigurări sociale
  • Prezentarea balanței de verificare lunară
  • Întocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA și cartea mare
  • Întocmirea și depunerea bilanțului contabil
  • Întocmirea și depunerea declarațiilor privind taxele și impozitele
  • Informări asupra situației financiar-contabile a societății
  • Ținerea la curent a conducerii societății privind reglementările din domeniul fiscal și financiar-contabil
  • Reprezentarea Clientului în fața organelor de control
  • Contabilitatea fișelor de magazie
  • Contabilitatea stocurilor de mărfuri
  • Întocmirea și înregistrarea notelor de intrare-recepție și a bonurilor de consum/notelor de predare
  • Evidența documentelor primare justificative referitoare la vânzări
  • Contabilitatea rapoartelor de gestiune
  • Contabilitatea importurilor și exporturilor
  • Contabilitatea intrărilor de mărfuri sau materii prime
  • Contabilitatea ieșirilor de produse finite, de mărfuri sau servicii.
  • Corectarea erorilor de inregistrări contabile
  • Corectarea erorilor de calcul la impozite și taxe
  • Corelarea declarațiilor fiscale cu evidențele contabile
  • Întocmirea documentelor emise pentru perioada refăcută.
  • Consultanță cu privire la reglementările fiscale și contabile aplicabile Clientului
  • Asistență pe parcursul controalelor fiscale, inclusiv la cele pentru recuperare de TVA
  • Aplicarea reglementărilor și a normelor BNR
  • Proiectarea politicii contabile ale companiei
  • Consultanță în probleme de impozite și taxe
  • Proiectarea unor raportări manageriale, situații financiare, cash-flowuri specifice activității clientului
  • Analiza structurilor și rezultatelor financiare
  • Analiza datoriilor și creanțelor
  • Analiza capitalurilor și imobilizărilor
  • Întocmirea bugetului de venituri și cheltuieli
  • Asistență și consultanță financiară în privința dificultăților companiei (analiza riscurilor și determinarea unor soluții)
  • Informarea periodică a conducerii asupra situației economico-financiare a societății
  • Analiza cash-flowurilor
  • Asistența contribuabilului pe timpul controalelor fiscale.
  • Inventarierea anuală - obligatorie pentru toate companiile, etapa premergătoare întocmirii situațiilor financiare anuale
  • Inventarierea periodică - se realizează în scopul identificării și diminuării riscurilor de pierderi din patrimoniul companiei, mai ales în cazul industriilor cu risc ridicat, efectuată integral sau parțial prin sondaj
  • Inventarierea ocazională - se efectuează la predarea – primirea unei gestiuni, la fuzionarea unor companii, la determinarea lipsurilor in urma unor calamități
Serviciile de inventariere oferite de noi sunt disponibile pe tot teritoriul României.
  • Întocmirea contractelor de muncă, fișei de post, acte adiționale și decizii de încetare
  • Întocmire Revisal - dosar electronic pentru fiecare angajat
  • Întocmire declarație lunară 112
  • Întocmire fluturași, ștat salarii, calcul salarii și ordine de plată aferent impozitului pe venitul din salarii și contribuții sociale
  • Transmiterea și înregistrarea la ITM a contractelor individuale de munca, actelor adiționale, deciziilor de suspendare sau de încetare activitate
  • Întocmire de proceduri de promovare, de sancționare sau de concediere disciplinară
  • Întocmirea și eliberarea adeverințelor medicale și de venit
  • Înregistrarea concediilor medicale și a concediilor de odihnă
  • Întocmirea regulamentelor de ordine interioară
  • Sprijin în elaborarea organigramei.